T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KÜTAHYA / MERKEZ - Mehmet Akif İnan Ortaokulu

Okul Servis Araçları İhale İlanı

Okul Servis Araçları 1.İlanıdır

2025–2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI

MEHMET AKİF İNAN ORTAOKULU

OKUL SERVİS ARAÇLARININ ÇALIŞTIRILMASI İŞİ İLANI

a) İşin Niteliği ve Yeri

2025-2026 öğretim yılı boyunca Mehmet Akif İnan Ortaokulu öğrencilerinden isteyenlerin adreslerinden alınarak taşımacıyı tespit komisyonu ve taşımacı tarafından ortaklaşa belirlenen güzergâhlardan okula getirilmesi ve ders bitiminde de tekrar adreslerine geri götürülmek suretiyle taşımacılığının Okul Servis Araçları yönetmeliği kapsamında yapılmasıdır.

b) Şartname ve Eklerinin Nereden Hangi Şartlarla Alınacağı

Okul servis araçları çalıştırma şartnamesi mesai saatleri içerisinde, okul idaresinden bedelsiz olarak temin edilebilir.

c) Servis Çalıştırma İşinin Nerede, Hangi Tarih ve Saatte Yapılacağı

Servis çalıştırma işi, 08.09.2025 ile 26.06.2026, 2025-2026 eğitim öğretim yılında, hafta içi her gün saat 08.40[M1] ’da eğitim öğretimin başlayacağı, 16.00[M2] ’de sona ereceği şekilde gerçekleştirilecektir.

d)Servis Aracı Tespiti İşinin Yapılma Yeri,Tarihi ve Saati

Okulumuz öğrencileri için okul servis araçlarının belirlenmesinin tespiti 01.09.2025 [M3] Pazaresi günü saat:11:00’de okulumuz kütüphanesinde yapılacaktır.

e) İsteklilerden Aranılan Belgelerin Neler Olduğu

Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:

1)   Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

2)   Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

3)   Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

4)   Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

5)   Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

6)   Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

7)   Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,

f) Dosya Teslimi

Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz. Servis taşıma işi için dosyaların son teslim tarihi 22.05.2025 saat 15.00’dır.

İş bu ilan 15 Ağustos 2025[M4] Cuma günü komisyon tarafından hazırlanarak, öğrenci duyuru panosunda ve okulun web sitesinde duyurulmuştur.


 [M1]Okul Giriş Saatinden önce, servisin güzergâhta öğrenci almaya başladığı saat yazılır.

 [M2]Okul çıkış saatinden sonra, servisin güzergâhta en son öğrenciyi evine bıraktığı saat yazılır.

 [M3]Taşımacıyı Tespit Komisyonu tarafından belirlenen tarih ve saat yazılır.

 [M4]İlana çıkıldığı tarih yazılacak

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 15.08.2025 - Güncelleme: 29.08.2025 12:38 - Görüntülenme: 182
  Beğen | 0  kişi beğendi